دیوار خزه ای - An Overview

Wiki Article

برای دریافت خروجی بهتر توصیه می‌شود با یک نوارچسب رنگی جای مبلمان و اندازه آن‌ها را روی کف تعیین کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با اجرای بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب‌هایتان درست خواهد بود.

امید است با همراهی مجله دکوراسیون توکامگ و بیان نظرات خود ما را در این راه همراهی کرده و با پیشنهادات شما در مسیر تهیه و تولید مطالب مورد نیاز شما حرکت کنیم. ما را از نظرات خود بی‌بهره نگذارید.

ولی در کل ملاک پرده‌ها و حضورشان همان رعایت سبک مدرن است.

استفاده زیاد از رنگ‌های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی‌های بارز آن است و باید تا جایی که می‌توانید وسایل اضافی و دکوری‌های بیش‌ازحد در این فضا نگذارید.

اندازه استاندارد تخت خواب تک نفره، دو نفره و یک و نیم نفره

قسمت دیگر این دسته بندی که به پیش از تاریخ مذکور باز می‌گردد، مربوط به سبک پست مدرن است و این دسته نیز طرفداران و مشتاقان مخصوص به خود را دارد. با این دیدگاه سبک بیان شد ما دارای دو هویت مدرن و پست مدرن در هنر و زندگی هستیم که بخش اول مانند کودک نوپایی در حال رشد و نمو است و بخش دوم در تاریخ ماندگار شده، ولی هم چنان مورد استفاده بوده و به پیش روی خود ادامه می‌دهد.

زیرا اگر خانه شما نیاز به تعویض کف‌پوش یا تعمیرات لوله‌کشی داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون مدرن امریکایی‌ها با جدیدترین متدها و پیشرفته‌ترین امکانات پیشتاز این سبک بوده و به نوعی خود را خالق و مجری این سبک می‌دانند. در امریکای شمالی تمامی خانه‌ها بر اساس اصول مدرنیته طراحی و ساخته می‌شوند، ولی به زیر دسته‌های مختلفی مانند سازه‌های مدرن از نظر ابزار و لوازم منزل، ساخامان‌های مدرن شخصی و ساختمان‌های مدرن آپارتمانی دسته بندی می‌شوند.

دیوارها طوسی (میزان تیره و یا روشن آن را بسته به سلیقه و اثاثیه متفاوت است) با مبلمان آبی.

دکوراتیوها که نقش بسزایی در ایجاد یک فضای مدرن را ????? ??? ??? بازی می‌کنند امروزه بسیار مهم‌تر از گذشته مورد توجه طراحان سبک دکوراسیون مدرن قرار گرفته‌اند. برای مثال شومینه‌ها در جایگاه یک وسیله گرمایشی در خانه‌ها و نشیمن‌ها حضور پیدا می‌کردند، اما امروزه دیدی دکوراتیوی و تزیینی به آن‌ها شکل گرفته، تا جایی که موارد مصنوعی و حتی دیجیتالی آن‌ها نیز به وجود آمده است.

این راهکار شامل استفاده از یک طرح کلی در تمام اتاق‌ها نیز می‌شود.

زیرا این سبک ترکیبی متنوع و درعین‌حال متناسب از پهلوی یکدیگر قرار دادن اجزا است.

Report this wiki page